söndag 10 mars 2013

Drömtältet...






 
En av favoriterna på mässan för mej var det här fantastiska partytältet.  Så vackert! Handmålat och inrett på varmaste, mysigaste sätt av Madeleine Gesar som även hyr ut för fest. Fantastiska pappersblommor i träd som dekoration utanför med, såna vill jag pröva att göra. Tom jag som inte gillar att tälta skulle rent ut av kunna bo i detta en hel sommar :)
I love this marquee!! Even if its for parties I think I could stay in it for the whole summer. So lovley with the interiors and the lovley paperflowers outside are georgeous!
 



7 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Vilken fin upplevelse att få stiga in i det sagolika tältet!
Så mycket fint mitt öga skådar!
Önskar dej en fin Söndag!
Kramar Kathrine

hemma hos lilla mej sa...

Åh bara så himla underbart tält.Ja där skulle jag med kunna bo .Ha en skön söndag.Kramar Rita ♥

Arja sa...

Halloj!
Vilken härlig färg kombo du bjuder på idag. Tältet är helt underbart och blommorna lika så. Vill gärna se dina sedan när du knåpat ihop dom.
Ha d gott kram Arja

Ewa`s Galleri sa...

Mycket fina bilder här o i förra inlägger. Var där förra året men i år fanns ingen tid
Får njuta av dina bilder istället
Vilken lycka för dottern att få en autograf
Ha en bra vecka

Anci sa...

Jag förstår dig :)

Kram
Anci

Hajan sa...

vet du vad,när jag såg tältet
tänkte jag,var är hon nu? Jag trodde jag kommit till ett Arabland eller kanske Turkiet,man
vet ju aldrig. Så tjusigt om man har plats för det. Vilka vackra färger på allt. Så mycket
måssor det är nu uppe i Stockholm.

Intressant att få följa med dig dit.
tack och kram från Hajan

Mamma C sa...

Wooow, vilket underbart tält. Helt magiskt.
Kram Mamma C