tisdagen den 5:e februari 2013

Wish for...





 

Är så totalt såld på allt från danska firman Nordal. Så många "must haves" så att jag blir alldeles kollrig, allt i de underbaraste nyanser precis de där nyanserna jag bara älskar! Hur söta är inte de små ugglorna tex?  En samling av de underbara ljusstakarna med detaljer i ljust turkost och vitt glas och metall blandat är mitt mål i vår, de är alldeles väldigt jättemycket välkomna hem till mej ;D
Ha en bra tisdag!
Im so crazy about danish Nordal´s stuff. Just want them all, specially those candleholders with glass and matall in white and light turqouise = love them! And just look at those cute owls :) Lovley colours!
Have a nice day!




7 kommentarer:

Fågel Blå sa...

MMMM så fina saker, ja Nordal har mycket läckert, hade dom som leverantör när jag hade min butik,
Önskar dej en fin Dag
Kramar Kathrine

Maliva`s verden sa...

Me like too..Nyt dagen i dag min venn;o)
Varm klem fra meg

Marie-Louise Hallgren sa...

Förstår vad du menar! De färgade glas stakarna är såååå fina. Jag längtar efter ljus å färg!

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla mycket fint.Ha en skön tisdag fina du.Kramar Rita ♥

Hajan sa...

Så underbart vackra ljusstakar i
alla dess färger.Ugglorna är ju underbara med.
Det måste vara roligt att få tag i så fina saker.
Det gör sig så fint, mot din mörka
bakgrund.

kram från mig/Hajan

Mamma C sa...

Jisses vilka snygga ljusstakar, dom gillade jag med.
Kram mamma C

Blan betong och gammeldags pioner sa...

olalalala vilka läckra saker..ljusstakarna var ju bara sååååå läckra för att inte tala om ugglorna VILL HA!!!! Stor kram från Maja