fredagen den 1:e februari 2013

Vinn alla hjärtansdag-blommor...


God morgon allihopa!
Eftersom alla hjärtans dag närmar sig (14 feb) vill jag i dag i samarbete med Euroflorist presentera en tävling där priset är en vacker alla hjärtans dag-bukett till ett värde av 350:- levererad direkt hem till en lycklig vinnare.

Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och motivera varför du vill vinna buketten sedan kan du välja om du behåller den själv eller ger den till någon.
 Tävlingen kommer att pågå till och med den 10 februari och jag presenterar vinnaren här på bloggen den 11 februari.

 Självklart kan alla vara med och tävla, har du ingen blogg får du i stället skriva din mailadress i kommentaren så att vi kan kontakta dig.
Lycka till i tävlingen!


18 kommentarer:

Arja sa...

Halloj!
Hoppas att allt är bra med dig.
Självklart vill jag vara med i din tävling. Och skulle jag av förmodan vinna hihi skulle jag ge bort den till min finaste svägerska som "kämpar" varje dag.
Önskar dig en härlig helg
kram kram Arja

Fågel Blå sa...

Hej Katta!
Så klart jag vill vara med om att vinna denna ljuvliga bukett, jag skulle behålla den själv och njuta varje dag av dess färger och doft,
Ha en fin helg
Kramar Kathrine

Meta sa...

Vill naturligtvis vara med om buketten. den skulle få stanna hos mig, det är vad jag behöver just nu för allt känns på botten, privat,jobb och natur och väder.
Ha en gosig fredag
Kram meta

betty sa...

Har en vän som efter en operation den 21 dec. -12 blivit blind henne önskar jag ge en bukett på alla hjärtans dag, om jjag vinner.

Anonym sa...

Självklart vill jag va med och tävla! Skulle ge den till min kompis Lena. Hon behöver all uppmuntran hon kan få. Har hamnat i ett ekorrhjul av elende!
Inger

Anonym sa...

Helena i Uppsala
Mamma, 84 år, börjar sjunka in i glömskans dimmor. Men ögonblickets glädje, som en färgglad bukett leverad till dörren, kan hon fortfarande njuta av!

Ewa`s Galleri sa...

Härligt med blommor till Alla Hjärtans dag ,Har många jag skulle vilja ge den till, Men kankse behåller den själv och ger den till alla bloggvänner här på bloggen
Ha en riktigt skön helg

Jessica sa...

Är med och tävlar. Vill ge den till mig själv för att jag måste bli bättre på att visa mig själv uppskattning.


jessicawidlund_4@hotmail.com

Mamma C sa...

Så klart jag vill vara med och tävla. Om jag skulle vinna vill jag ge denna bukett till min fina mamma. Som är världens bästa mamma.
Kram mamma C

Anci sa...

Tack för energikramen !

En tillbaka :)

pernillas ateljé sa...

Åh, vad härligt det vore att få vinna den. Men jag ser så många som verkligen skulle behöva buketten mer än jag, så säger bara att det var ett jättefint initiativ :)
Kram från mig.

Sofia sa...

Tänk att få vinna en bukett med hjärtligt budskap bra att skänka vidare eller att ta till sig själv! Klart jag drar en lott! Kram

Fru Eriksson sa...

Wow...Klart jag vill vara med i denna ljuvliga Tävling...

Jag vill vinna för att påminna någon att vara rädd om sitt lilla hjärta/Kram

annmi.eriksson@hotmail.com

Anonym sa...

Underbar tävling!

Jag skulle vilja ge buketten till min underbara sambo och att överraska honom med en bukett på jobbet skulle göra han så glad - jag fick själv en bukett av honom till mitt jobb när jag förtjänade det som bäst - nu vill jag visa honom hur mycket jag älskar han!

Jessica Hellström
jessica_hellstrom@hotmail.com

Beatrice sa...

Jag är gärna med i utlottningen av en fin blombukett. Om vinsten hamnar hos mig får min älskade man den av mig. Han finns alltid där och stöttar och tröstar när dagarna är jobbiga med värk lite överallt och jag inte alltid orkar vara mitt bästa jag ;)

kråke sa...

vilken härlig tävling, klart jag vill vara med:)) Skulle nog behålla buketten själv så hela familjen får dofta och njuta och drömma sig bort mot vår, sol och gröna fält:)))

kram på dig!

kråke

♥Christina♥ sa...

Vill gärna ta chansen! Om jag har turen skulle jag bli superglad!! Buketten skulle bli hela familjens och skulle få stå på köksbordet till glädje för oss!!
Kramar

Fia sa...

Oupps, höll på att missa denna fina tävling..! Om jag skulle vinna skulle jag ge buketten till min mamma, som finns där o stöttar o hjälper alltid ♥ Jag försöker "hinna ifatt" o ge lika mycket tillbaka, men det är inte alltid man räcker til...
Tack för ett härligt initiativ ♥ Kram fia