söndagen den 10:e februari 2013

Rosa blommor...






Med dessa rosa blommor vill jag önska er en trevlig söndag. Själv tar jag det lugnt i dag då jag har en "dålig arm dag" och ett huvud som bultar som om det har varit ute på dumheter vilket jag verkligen inte har. Ska bara ut på en skön vinterpromenad sen står ordet softa på schemat.
Med risk för att verka lite tjatig så vill jag ändå påminna om att idag är sista dagen i min tävling där man kan vinna en
levererad hem till sin dörr, hur ofta får man det egentligen?
Tävlingen avslutas 24.00 och vinnaren presenteras här i morgon så det är bara att signa in om man vill ha den chansen och inte gjort det ännu, lycka till!

7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fina och vackra bilder.Ja hur vore livet utan blommor? Trist med armen och huvudet.Ha en skön söndag och massor av krya på dej kramar sänder jag dej /Rita ♥

Arja sa...

Halloj!
Vilka vackra blommor du fotat, verkligen svag för just rosa :O))
Krya på dig och hoppas att du frisknar till snart!
kram kram Arja

Meta sa...

Ta det lugnt med din arm och huvud. vad skall man säga annat än så underbara dessa ranunkler är.
Ha en skön slappar dag och krya på dig
Kram Meta

Fia sa...

Så fina o lite vemodiga bilder, det är du ju bäst på ♥ Ha en härlig kväll, hoppas värken gått över nu;) Kram fia

Mamma C sa...

Så vackra bilder, hoppas din arm och huvud känns lite bättre nu.
Kram Mamma C

Sara sa...

Så fina bilder :)

Snögården sa...

Underbara bilder!
Kram Anni