fredagen den 15:e februari 2013

Fredagscollage...




Hoppas att någon var extra snäll mot er i går och att dagen var bra, så som det egentligen borde vara alla dagar. Själv är jag väldigt nöjd och fick både blommor och choklad och så kom ett paket med posten med de vackraste handstickade jämtlandsvantarna till mej, tack svärmor de var jättefina. I helgen är det antikmässa på G i stan och sugen är jag att gå men känner att tiden inte riktigt räcker till så jag får nog avstå.
Ha en bra fredag alla!
I hope you all had a nice day yesterday and that someone were extra nice to you. My day were great. This weekend I wish I had more time so I could go to the antique fair thats in town. But no, time is not on my side for that. 
Wish you all a very nice friday!

5 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Härliga collagebilder!
Jo du jag har vart snäll fick både rosor och lite god choklad!
Gissa om jag är Happy!
Ha en fin helg
Kramar Kathrine

Mamma C sa...

ha en toppenbra helg.
Kram Mamma C

Nilla Nyfiken sa...

Åh, vad vackra bilder jag hittar här!

Kommer gärna tillbaks!

Kram
Pernilla

Zinkhjärtat ♥ sa...

Så vackra bilder du har här på din blogg!
Nu ska jag kika vidare:)
Stor Kram Annelie ♥

Anci sa...

Jag gillar dina bilder !!

Kramar
Anci