måndag 21 januari 2013

Stars...




God morgon! Alltid lika svårt att vakna på måndagsmornar, ja de är helt enkelt fruktansvärt sega. Varmare har det blivit med endast -5 nu på morgonen. I går tog jag mej tid att gå på fotopromenad men då var all den vackra frosten borta så det fick bli några inomhusbilder i stället.
Stjärnorna är väl egentligen julljusstakar kan jag tro, men jag gillar stjärnor så de får allt stå ett tag till, gör ju som jag vill liksom ;)
Ha en bra veckostart!
Good morning! Alwasys so difficult to wake up on monday mornings, but now im up. Went on a photowalk in the cold winterlandskape this weekend but heres som pics from inside yesterday.
Maby theese stars are a little bit "x-tmasish" but I like stars so I still have them anyway ;)
Have a nice start of the week!


1 kommentar:

Country Hill sa...

Som alltid såå... vackra bilder, stjärnor kan man väl ha året runt om du frågar mig. Visst är det lite si och så med vädret just nu för mig får det gärna bli vår snart.
ha det bäst!
Kram Lena