måndag 28 januari 2013

Favoritblommor....







Massor med vackra blommor till er nu när måndagen segar sig fram och vi verkar ha en riktigt slaskig vecka att se fram emot. Det gäller att ta det försiktigt där ute så man inte gör en vurp och hamnar pladask i slasket ;)
Har du någon favoritblomma? Jag har insett att jag inte har det, jag gillar så många olika av lika många olika skäl, alla har sin charm och tillsammans kan de ju bli till en fantastisk kombo.
Gillar du blommor så glöm för all del inte att kika in här på fredag, då kommer nåt litet extra.
Ha  det gott!
Lets start the week with some amazing flowers. I somtimes think of who my fauvorite flower is but Ive realized that all of them is, in every colour. What is your fauvorite flower?
Have a nice day!


6 kommentarer:

Meta sa...

Skulle kunna säga att jag älskar alla dessa fina blommor.
Det är helt otroligt, bara för att jag tittar på vackra blommor och arrangemang så blir jag glad.
Tack för den glädjen idag!!!
Ha en fin vecka
Kram Meta

hemma hos lilla mej sa...

Tack sötis för alla underbara blommor.Bara älskar blommor,det gör mej lycklig.....Ha en skön start på nya veckan och en fin måndag söta du .Kramar Rita ♥

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhh så vackra blommor, Kungsängsliljan är en favvo, älskar den, har fått in den i trädgården och jag är så glad för det, satte en liten lök som jag hade haft inne, och nu har det blitt ett litet gäng i rabatten,
Ha en fin vecka
Kramar Kathrine

Country Hill sa...

Så vacker visst är det väl Upplands landskapsblomma.
Ha en fin vecka!
Kram Lena

Mamma C sa...

Är nog som dig med blommor. Det finns så många som man gillar.
Kram Mamma C

Katta sa...

Lena! Du har alldeles rätt, det är Upplands landskapsblomma :)