lördag 5 januari 2013

Dansat ut...










Trettondagsafton i dag men här har julen redan dansat sig ut. De små pastelliga karamell-liknade kulorna har packats ner i sina lådor igen, känns skönt att börja med annat nu.  Har varit en riktigt skön jul på alla sätt, lagom mycket aktiviteter för att inte få mej less och lagom mycket lugn för vila. Har pysslat och målat och njutit av vacker natur och haft det bra så nu har jag ny energi för att gå in i en ny tid detta nya år.
Ha en fin lördag alla!
With new energy after last weeks christmas holidays Im looking forward for this new year to come. Wish you all a good start of 2013 and a nice saturday!

9 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Så otroligt mycket vackra bidler, du bjuder på,
som alltid härinne, ja nu är det dax att plocka undan sakerna,
lite vemodigt kan tyckas men ljusare tider står för dörren,
Ha en fin Helg med Din familj

Kramar Kathrine

Meta sa...

Vad fint du har packat dina kulor, måste vara lika härligt att plocka fram dom nästa Jul.
Ha det gott i helgen och God Fortsättning.
Kram Meta

Anonym sa...

Här dansar julen vidare en vecka till. Men sen.....

Inger

Högagärde sa...

Hej. Vi är fler tovande florister i bloggvärlden ser jag. Jättesöta änglar du gjort. God fortsättning på det nya året.
Elisabeth

Mamma C sa...

Här åker den ut i morgon, nu är man lite trött på det.
Kram Mamma C

Undrar hur du fick in bilderna i ditt inlägg som du gjort nu. Jag kan inte överföra npgra när jag försöker. Den knappen är gråmarkerad hos mig.

hemma hos lilla mej sa...

Bara så underbara bilder.Önskar dej en mysig trettondagsafton fina du .Kramar Rita ♥

G:a Affären sa...

Nu förstår jag, du hänger upp de vackra kulorna i tyllband, så vackert även i kartongen!
Här är också alla juldekorationer förutom adventsstakarna undanplockade.
Visst är det skönt att vi nu går åt "rätt håll" !

Önskar dig en fortsatt fin helg!
Kramar
Cia

Katta sa...

Om det är flera som undrar hur jag kunnat lägga in bilder då många verkar ha problem med det nu så bytte jag till google chrome och det gick hur bra som helst sen.

Ewa`s Galleri sa...

Vilka fantastiskt fina kulor. Och fint fotade
Ha en skön söndag