måndag 3 december 2012

Värm någon...



 
Så kallt vi har fått det! Mycket bök med lager på lager av kläder blir det men jag föredrar det mot regn och rusk för det finns det inga kläder som hjälper mot. Var ute och fotade julkort i går det fick gå undan då fingrarna snabbt blev alldeles stela. Idag ska jag iväg och lämna in barnens urväxta vinterkläder till bättre behövande och hoppas de kan värma någon. Ha en bra start på veckan alla!
It´s cold outside and we need to were the warmest of chlotes now. Today im going to give away some of my kids old wintherclothes that doesent fit anymore and hope that will keep someone else warm and cozy this winter. Have a nice day!

9 kommentarer:

Pysselpalatset sa...

Såå vackert, ha en god vecka kram J

Anonym sa...

Snygg ljusbricka!
Inger

Ewa`s Galleri sa...

Fina bilder,Och en fin tanke att skänka till de som behöver
Ha en bra dag

G:a Affären sa...

Du är så duktig med blommor och arrangemang, också! Kunde först inte tro att det var riktiga hyacintblommor du använt till girlangerna, synd däremot med allergin i familjen.
Fin tanke att ge bort värmande kläder som blivit för små.

Varm kram till dig,
Cia

G:a Affären sa...

Och vart tog musiken vägen?! Jag förknippar den så starkt med din blogg.....

Katta sa...

Cia! Kul att du förknippade musiken med min blogg :) Tyvärr har Mixpod som stod för musiken lagt ner men jag hoppas hitta något likvärdigt snart. Kram!

Hajan sa...

Oj så fint du gjort, fina bilder
Ni är så duktiga,jag glömmer bort
allt och bara sitter och njuter av Era bloggar.
ha det så bra,kram

kråke sa...

Vackert och bra initiativ med kläderna...här ska oxå plockas ihop för att värma någon som behöver:)

Kram på dig goa:)

kråke

Mamma C sa...

Nu har temperaturen stigit lite granna här. Inte riktigt lika kallt som i morse. Bra tycker jag när man kan lämna in sina urvuxna kläder.
Kram Mamma C