lördag 29 december 2012

Vackra vinter...





 
Så var denna julen över och nyår närmar sig med raketfart ;) Själv har jag och familjen tillbringat julen på landet mellan Göteborg och Borås hos min syster och familj och haft det bra och andats lantluft i den här vackra miljön. Nu blir det till att nyårsfixa lite under helgen. Ha en bra dag alla!
Home again after  x-mas with family in south sweden in these beautiful surroundings and now im planning for new years celebrations at home. Wish you all a nice day!

10 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Åh så vakre omgivelser du har feiret julen din i.....Nå går det i rakettfart inn i et nytt år snart ja;o)
Derfor ønsker jeg deg og dine et Godt og Spennende NYTT ÅR!
Nyttårsklem fra meg her i varmen

hemma hos lilla mej sa...

Bara så underbara bilder.Ha en mysig och skön lördag fina du .Kramar Rita ♥

Anci sa...

Du har varit i en vacker del av Sverige, ser jag :)

Kram
Anci

Fågel Blå sa...

Hej!
Låter som en underbar Jul, och vilken fin vistelse i denna fina miljö
Och guuuuuuuuuuuuu så Vackra foton du tatt!
Önskar dej ett Riktogt Gott Nytt År
Kramar Kathrine

The Rosegarden in Malevik sa...

vilka otroligt vackra omgivningar.........
GOTT NYTT ÅR
å missa nu inte...

N
Y
Å
R
S
P
A
R
T
Y
T

fortsätter.
VÄLKOMMEN
Håkan

Ewa`s Galleri sa...

Vilka fantastiskt fina bilder du tagit,Måste vara en underbar miljö att vara i
Ha ett riktigt gott nytt år
Ewa

Mamma C sa...

Mycket fina bilder du tagit.
Kram Mamma C

Viola sa...

Ett GOTT NYTT ÅR önskar jag dig, ha en fin helg med de dina, kram

Anonym sa...

Hej! Ann heter jag och hamnade hos dig via en bekant till mig. Såg att du varit på västkusten, där jag också varit över jul. I Hindås bestämt, undrar var du har varit? Själv bor jag i Vilhelmina.. Ann

Katta sa...

Hej Ann! Jag var i Hyssna i jul så då var vi inte så långt ifrån varandra tror jag :) Kram K