lördag 8 december 2012

Skapa änglar...




 
Så där typiskt innan jul och Lucia så har förkylningarna slagit till här. Men i går var min dotter tillräckligt pigg för att sitta uppe och pyssla lite med mej så vi skapade änglar.
Inspirationen fick jag från Kråke som har en av de finaste bloggar jag sett på länge, har du inte hittat till henne så klicka här så kommer du dit och får beskrivning till änglarna.
Ha en fin lördag!
CREATE ANGELS...
With my daughter home with a cold we got time to create paperangels yesterday. The inspiration we found on this beautiful blog made by Kråke, have´nt you visited her yet so klick here to get the feeling.
Have a nice saturday!

7 kommentarer:

Elisa Day sa...

Vilka vackra änglar! Har inte sett något liknande.

Elsa och Helena sa...

Vilka vackra änglar, bland de finaste jag sett. Borde pyssla jag också men är förkyld. Håller med dig det borde vara åtta adventshelger:)

KRAM till dig...

G:a Affären sa...

Åh de där änglarna gillar jag jätte mycket, så fina!
Ni verkar ha det mysigt tillsammans du och din dotter.

Jag kikade in till Kråke och hon har verkligen en fin blogg som jag kikat in till tidigare men "tappat" bort.
Så glad att jag hittade dit igen med din hjälp!

Kramar
Cia

Ewa`s Galleri sa...

Vilka vackra änglar ,måste jag försöka mig på
ha en skön kväll

hemma hos lilla mej sa...

Vilka vackra änglar.Bara så fina .Ha en skön kväll fina du .Kramar Rita ♥

Fia sa...

Kanonfina ♥ Passar perfekt att göra med barnen i klassrummet;)
Ha en härlig kväll!/ Kram fia

Nyanser av vitt sa...

Så fina. Ha en fin andra advent.
Kram Agneta