tisdag 18 december 2012

Sagoblommor...



 
Tiden verkligen rusar fram mot julafton nu, mindre än en vecka kvar och som vanligt har jag inte gjort hälften av allt det där jag hade tänkt att jag skulle i år :) Men som tur är blir det jul ändå.
De söta små julrosorna ser ut som rena sagoblommorna tycker jag. Så små och skira men ändå så tåliga att de till och med kan klara sig ute i snö och kyla. En trevlig dag önskar jag er, men ta det lugnt bara julen kommer ändå.
Not even a week left to christmas but still I havent done half of everything I had planed to do, but Hey what! Christmas will come anyway :) These cute Helleborus flowers looks like the come straight out from a faiytail I think. Wish you all a nice day!
 

7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så söta och fina bilder.Ja strssa ska man inte göra jul blir det ändå.Önskar dej en härlig tisdag.Kramar Rita ♥

Hajan sa...

ville bara säga att det är så vackert med din mörka
bakgrund, bilderna kommer i en annan dager.
jätteproffsigt

kram/hajan

Katta sa...

Tack snälla Hajan! det är ju presis så jag tänker :)

Fågel Blå sa...

Åhhh så fina blommor, du har det så fint!
Åhh så snyggt du fotat!
Hoppas du får en fin Kväll
Här är det Ernst Jul som gäller!
Kramar Kathrine

G:a Affären sa...

Den kronan är hur läcker som helst! Du är så duktig med fotandet, tovning, järntråd och är utbildad sömmerska och florist. Vilket register, jag förstår varför jag njuter av att kika in hos dig!

Kramar
Cia

Mamma C sa...

Ja, julrosen är vacker.
Kram Mamma C

Elsa och Helena sa...

Så vackra dekorationer och den på första bilden är sagolikt vacker!

KRAM Helena