torsdag 13 december 2012

Lucia och Rödluvan...

 




 
God Lucia till er alla! Har själv startat dagen på dotterns skola där hennes klass stod för lussandet i år. Jag vet inte riktigt vad det är med mej men jag blir alltid lite tårögd när jag ser ett luciatåg, men de var ju så söta och så duktiga.
Här visar jag ingen Lucia i dag utan en liten julflicka eller är det kanske självaste Rödluvan tro? Önskar er en god fortsatt Luciadag.
This morning started att my daughters school to celebrate Lucia. The kids were soo cute and singing so perfect for us that a little tear came in my eye :) I cant show you any pics from it but here instead theres a little christmasgirl or is it maby the little red ridinghood. Have a nice day!

4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Härliga bilder från dej!!!
Hoppas allt är bra i kylan!
Luciafirandet låter mysigt!
Kramar Kathrine

Ewa`s Galleri sa...

Mysigt med lucia på dagis,visst är det lät att bli lite tårögd
ha en riktigt skön luciadag

Elisa Day sa...

Vilken söt rödluva! Och gillar bilden(?) på ugglan i bakgrunden på första fotot också.
Kram

Mamma C sa...

Både luciatåget och skolavslutningarna fällde man en tår på kommer jag iåg. Söt liten tovad flicka.
Kram Mamma C