onsdag 19 december 2012

De tre vise feerna...



 
Stjärna, Signe och Noelle...
Mycket snack är det om de tre vise männen så här års, så jag tänkte -varför inte tre vise kvinnor för jämlikhetens skull? Det blir då tre små ulliga feer som får symbolisera det här. Stjärna har ni ju träffat tidigare, hon med vingar heter Signe och hon i luvan med knorr har förståss fått namnet Noelle.
Med de här tre vise feerna vill jag redan nu önska er en fin fjärde advent och kanske eller kanske inte jag hinner in här mera innan julen, vi får se.
The three wise fairies...
Let me present to you the three wise fairys, Stjärna, Signe and Noelle. With these I wish you some nice days coming before christmas because I dont really now when I get time to make next post here these days.

14 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Så otroligt söta dessa feer är, skulle vilja ha allesammans, men tova kan jag ej!
Fniss!
Du är så duktig min vän, och kreativ, och det är så ispirerande att komma in hit!
Om vi inte hörs så Önskar jag och de dina en riktigt God Jul!
Kramar Kathrine

Country Hill sa...

Åh helt ljuvliga, du är så duktig och visar alltid så vackra bilder.Själv hinner jag knappt med att blogga just nu men det blir väl lugnare tider framöver.
Klart du ska komma på auktion så mycket fint att fynda.
Ha det gott vännen!
Kram Lena

Elisa Day sa...

Så söta visa feer. Håller med Fågel blå skulle vilja ha allihopa. Kram

Mamma C sa...

Så supersöta de var alla tre. Ha en fin 4:e advent och jul nu.
Kram Mamma C

kråke sa...

Så vackra de är:) Önskar dig och de dina en riktigt God Jul:)

kram kråke

Elsa och Helena sa...

Så fina och gracla feèr...du är duktig!

Nu önskar jag God Jul och KRAM Helena

G:a Affären sa...

Jag njuter, så fina och personliga feer, så fiiiina!

Jag passar också på att önska Dig en GOD JUL!

Varma kramar
Cia

Anci sa...

Åh, vad fina de är ! Och självklart ska det vara tre visa kvinnor :)

God och mysig Jul önskar jag dig & din familj !

Julkram
Anci

Luna Ek sa...

Underbara feer med jämlikt budskap.
Ha en fortsatt trevlig helg!
Luna

Luna Ek sa...

Underbara feer med jämlikt budskap.
Ha en fortsatt trevlig helg!
Luna

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Så söta!

Kram Annica

Viola sa...

Underbara de 3 vise :) hoppas du haft en mysig helg med de dina, god fortsättning, kram

Hajan sa...

tack för Dina fina sagobilder,det
är nästan så man kan tro på
feer och tomtar och troll,mycket
vackra bilder.
kram/hajan

Frøken Anker sa...

Hvor er de skønne, de tre feer. Har du selv lavet dem?

Godt nytår
Birgitte