lördag 17 november 2012

Tankar på jul....







 

 
 
Funderar på jul det gör jag redan. På hur ska adventsljustaken se ut, vilka julblommor ska jag ha, hur ska  paketen se ut, vilka färger skall julen vara i år. Jag har haft allt från vita jular till röda, lila, svarta, bruna, kitchiga och Indiska inspirerade jular. Och jag tror mej veta vartåt det lutar i år nu men det kommer inte att visa sig förän i december. I allafall vet jag hur paketen ska se ut i år, det vet jag presis :) Tills i december har jag bara lite inspiration från de två senaste jularna att visa. Ha en bra lördag alla!
Im thinking of christmas already, about the decorations. What style it will have this year. Ive had white, black, coulourful and many kinds of christmasdecorations. I think I know now what flowers, colours, and style im gonna have this year, at least I know how the presents will look this year and thats a start. Until december I only have photos from last to years to show you. Have a nice saturday!

4 kommentarer:

Anci sa...

Jag börjar också att få inspiration. Men inte riktigt än...
Dina bilder inspirerar i alla fall mig att börja fundera.

Kram
Anci

~ Ina ~ INASHOUSE sa...

Jag toklängtar till advent. Har börjat stryka gardiner och har redan två amaryllisar. :) Måste få tjuvstarta lite redan nu. hihi

Ha en toppenfin kväll!

Kramen
Ina

kråke sa...

Ja, så mysigt med lite jul och dina bilder inspirerar:))

kram på dig!

kråke

G:a Affären sa...

Gamla resväskan med paketen var ett lyckat tema, rustik och lantlig stämning som jag gillar så mycket.
Det låter roligt med olika slags teman, det blir spännande att se årets!

Kramar
Cia