lördag 24 november 2012

Sideboard av lastpall...





Som så många andra har även jag knåpat ihop ett bord av en lastpall och fyra hjul. Lastpallen har jag fått och de bromsbara hjulen låg och skräpade på sambons lager (hjul kan vara rätt dyra annars) färg hade jag hemma så det blev ett riktigt billigt bord. Jag har det mer som sidobord för att få undan diverse saker som stod utspridda på golvet och mer eller mindre var ivägen, nu blir de mer samlade till ett stilleben och det blir samtidigt lättare att städa.
Ha en bra lördag alla!
A have made a new table of recykled stuff this week. From a pallet and four wheels and some white colour I got myself a sideboard to keep my stuff on instead of having them spread around the floor. Simple, fun and also cheap to make. Have a nice saturday!

16 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Jättefint,Hjulen är verkligen dyra ,satte ju dit på min skänk för någon vecka sedan ,men så smidigt
Ha en skön lördag

Anci sa...

Snyggt !

Kram
Anci

Anonym sa...

Vad bra det blev! Har två pallar i garaget som väntar på att bli till sänggavlar!
Inger

Mamma C sa...

Jättebra och fint.
Kram Mamma C

Katta sa...

Inger, det kommer att bli jättesnyggt!

G:a Affären sa...

Perfekt och så snyggt! Praktiskt med hjulen och att ha en bricka på pallen, sedan kan du konsten att arrangera också!
Jag gillar verkligen din blogg Katta!

Ha en fin söndag!
Kramar
Cia

Fia sa...

Suveränt fint, vilken bra idé med bordet;) Bara att rulla undan när man ska städa! Själv håller jag på att pynta för fullt, det gäller ju att slippa stressa m pyntet i slutet av veckan;)) Kram fia

kråke sa...

Bara så jättesnyggt!:))

Kram fina:)

kråke

Meta sa...

Tänk vad lite man behöver för att göra så stor glädje.
det var fint och bra gjort tycker jag.
Ha en bra vecka
Kram Meta

Hajan sa...

Toppenbra , men hjul har jag hört
skall vara dyra. Men om det är en fiffig grej att använda dem till
får man nog blunda för kostnaden.
Och gilla läget.
kram

Elsa och Helena sa...

Jättefint blev det och du är så duktig att arrangera snyggt!

Du frågade om Durance pinnarna:) Ja de luktar lagom mycket och gott.

KRAM KRAM Helena

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

The liquid level inside this tube is affected by the surrounding temperature. event id terminal server