torsdag 22 november 2012

Noa Noa goes kitchen...





 
Tea i nya fina porslinet från NOA NOA blev det denna morgon. Helsåld blev jag när jag såg det i butiken häromdan och nu njuter jag av det här hemma måste nog bjuda hem nån av de vackra kuddarna de fått in med ;).  Tjockaste dimman (= värdelöst fotoljus)och krassliga kids har jag hemma i dag så vi sörplar vidare på teet hela dagen skulle jag tro.
Ha det så bra därute i dimman.
A nice cup of tea in my new cups from Noa Noa is my thing today. I found theese at the store and just love them. Its dark and so misty outside this day and the kids are not well so I´ll supose there well be many cups of tea today.
Have a nice day!

7 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhh så fint Porslin, måste ta ett besök till Noa Noa!
Ha det så fint
Kramsi Kathrine

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla snyggt porslin.Underbara bilder.Ha en skön torsdag vännen.Kramar Rita ♥

Maliva`s verden sa...

Kjempe fint porselen som passer liksom rett inn her på din magiske og vakre blogg. Kos deg! Varm klem fra meg

Anci sa...

Ha det så bra därhemma i myset !

Kram
Anci

Mamma C sa...

Mycket najsigt porslin.
Kram Mamma C

Country Hill sa...

Tack goa Katta för din kommentar, är själv dålig på att kommentera just nu har lite för mycket runt mig.
Som alltid ljuvliga bilder med helläckert porslin.
Ha en fin helg!
Kram Lena

Fia sa...

Söta koppar, perfekta till en kopp te <3 Ha en härlig helg! / Kram fia