torsdag 18 oktober 2012

Lite av varje...






 
 
Lite långt emellan blogginläggen blir det ibland. Har en riktigt seg period för tillfället där orken går upp och ner och kvällarna avslutas mest sovandes i soffan med datorn i knäet, någon som känner igen det?
 Den dekorerade pumpan har min dotter gjort, och pom pomsen knåpade jag ihop till hennes födelsedag i går. Lätt som en plätt var de att göra, finns flera beskrivningar av hur man gör på you tube.
 
Den gröna vackra frukten har jag ingen aning om vad det är och den var inte så god heller, alldeles för söt men den såg ju snygg ut i allafall ;D 
Skissar mycket i mina indiska anteckningsböcker gör jag nu för trots att orken inte är vad den borde vara så bubblar huvudet av ideer.
Önskar er alla en bra helg om jag inte dyker upp här i morgon igen.
 
 
While i´m trying to find my lost energy i´ll hope you will enjoy theese pics.
 

3 kommentarer:

kråke sa...

Underbart med lite av varje!:))

Kram på dig:))

Kråke

Torprosen sa...

Du tar så otroligt vackra och fina bilder, kommenterar dig för lite , kikar bara in och njuter för det mesta..Ha en go helg!Torprosen

Anonym sa...

Har inte hunnit sitta vid datorn på länge. Gillar dina pumpor! Ems med!

Inger