lördag 13 oktober 2012

I ullskov....




 
Vilken härligt solig höstlördag att vakna till, hoppas solen skiner lika fint där du bor. Små vit-gröna tovade pumpor bjuder jag på i dag. Skov, skulle man väl kunna kalla det när jag tovar kommer in i perioder då jag tovar mycket, som en galning nästan :) Nu senaste tiden har det varit pumpor, pumpor och ännu mera pumpor. Ha en fin dag alla!
What a lovley sunny saturday to wake up to. Some times i go like crazy with doing som handcrafts and then I do a lot of it until I get tired of it and start with something else. Like now im in a period of felting pumpkins, so here are some of them in white and green. Have a nice day!

12 kommentarer:

New olds - Isabell sa...

Fantastiska tovningar!! Säljer du? Underbara bilder som vanligt:) Trevlig helg på dig! Kram

hemma hos lilla mej sa...

Bara så söta tovade pumpor.Underbara bilder.Ha en härlig lördag fina du .Kramar Rita ♥

Mamma C sa...

Dom är supefina dina pumpor. Har sagt det förut, att tova är något jag vill testa på. Ha en fin lördagskväll.
Kram Mamma C

Anci sa...

Men vad fina de är ! Jättesöta, kan man säga det om pumpor ??!

Kram
Anci

Mycket annat & lite betong sa...

Så jättesöta pumpor du har tovat!
Ja, vilken härlig höstdag vi har haft här i Stockholmsområdet idag.

Hälsningar Agneta

Tobi Britton*pinkpixieforest.blogspot.com sa...

Oh they are just so lovely!!!
Sparkly Hugs,
Tobi and the Pixies

Agneta sa...

Woooow & åter wooooow, så bedårande pumpor!!! Tack för alla goa & varma kommentarer hos mig, som är så uuuusel på att svara! Jag skall be att få tassa runt en stund hos Dig nu, så här i svinottan en söndagmorgon.

Kärlighed

Agneta

Ewa`s Galleri sa...

Vilka fina pumpor ,blir sugen på att ta fram min tovlåda och göra något
Ha en skön kväll

PERNILLA sa...

supersöta !!

Pernilla På Piazzan

Fågel Blå sa...

Åhhhh så otroligt fina pumpor,, vad duktig du äär!!
Önskar dej en fin vecka
Kramar Kathrine

Christina sa...

Jättefina pumpor! Har försökt tova några gånger, men det kliar i händerna så jag håller på att bli galen! Vet inte om det är såpan eller ullen!!/Lila-Christina

G:a Affären sa...

Dina pumpor är så härliga liksom de ute i skogen!
Idag har jag tovat på jobbet med små glada 3:or, det blev ett helt gäng med spöken. Kanske de ska få försöka göra pumpor nästa gång!

Kramar
Cia