torsdag 13 september 2012

Septemberfika i Hagaparken...









Sensommar eller höstdagar att njuta av utomhus har vi verkligen nu, det är bara såå skönt. Satt i rottingsofforna i trädgården vid Fjärilshuset i Hagaparken i går eftermiddag och njöt av god blåbärpaj och latte i solen bland blommor och fjärilar mitt i September vi ville liksom aldrig gå därifrån. Det gör liksom inget att sommaren inte var på topp för den här hösten är skön och för min del njuter jag mer av att sitta på en uteservering nu än mitt i sommaren det är så mycket lugnare och mer avslappnat. Önskar er alla en bra och solig dag!
Even if its the middle of september sun is shining, some flowers are still in bloom and you can still see some butterflies. Yesterday I spent the afternoon att this gardencafé in Hagaparken and really dident even want to leave because it was so nice. Wish you all a nice day!

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ååå bara så himla mysigt .Underbara bilder och en härlig gofika.Kan det bli bättre? Ha nu en härlig torsdag.Kramar Rita ♥

Fågel Blå sa...

Åhhhh säger jag bara vilka fina bilder!!!!
Du är super bra på att ta fina bilder!
Förmedlar en härlig känsla!
Kramar Kathrine

Ewa`s Galleri sa...

Vilka fina bilder ,förstår att ni haft en härlig dag
Här skiner solen idag och jag ska ge mig ut i svampskogen
Ha en bra dag

Hajan sa...

Bilderna är så vackra,du är jätteduktig.
Jag har aldrig varit i det fjärilshuset, men i Göteborg har vi varit ett par gånfer.
jättefint det med.
Din blogg är jätterfin
kram

Tant Otteskrufv sa...

Fint ljus i de bilderna :)

Jesh StG sa...

Beautiful! Chanel...you're going for the gold! Happy Rose Saturday!