söndag 23 september 2012

Kraschad lap top och höstbukett...


 
Min dator har kraschat! Det är så tråkigt och man fattar inte hur beroende man är av denna teknik innan man sitter där utan den. Mailen kan jag läsa på min telefon och även fb men blogga från telefonen är inte riktigt min grej så nu har jag lånat sambons dator en stund. Det är bara att skaffa en ny nu. Någon som kan rekomendera en bra laptop som är bra när man jobbar mycket med bilder? Tills vidare  bjuder jag i allafall på lite höstblommor bestående av röda ekblad, solros och en vackert orange ros. Idag ska här göras lite höstdekorationer som jag hoppas kunna visa för er snart. Ha en bra dag alla! Ses snart hoppas jag.
 

12 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad tråkigt att din dator har gott sönder.Inte skoj helst när man är i stort behov av den.Bara så fina höstblommor visar du .Lycka till att finna en ny .Ha en skön söndag .Kramar Rita ♥

Fågel Blå sa...

Så tråkigt Katta!
Förstår verkligen din frustration, hoppas det löser sej,,
vilken vacker höstbukett, den sån skulle jag vilja ha
ler!
Hoppas din Söndag blir fin!
Kramar Kathrine

Anonym sa...


Ja det är inte klokt vad beroende man är av datorn. Lite skrämmande med! Fina blommor. vi var borta igår. jak köpte en bukett för jag hann inte göra någon. Inte alls lika kul! Inger

Ninni sa...

Jättefin bukett! Synd på datorn, hoppas du hade sparat det du behövde någon annanstans också, annars var det det som var det största problemet tyckte jag, när vår "lämnade in".
Ha en härlig söndag ändå!
Kram/Ninni

NataljaOblonskaja sa...

Det är ju faktiskt rena mardrömmen med datorhaverier, så ofantligt tråkigt. Men man får ju sig en tankeställare när man inser hur beroende man är av den.
Har själv problem med att internet går sååå långsamt, har beställt nytt modem. Men man orkar inte vänta på bilder/sidor som ska laddas så det blir inte mycket gjort just nu.

Har själv en stationär dator, men ungarna har laptops men inga speciella som jag kan rekomendera det finns ju så många modeller, rena djungeln.

Hoppas det fixar sig!

Camilla

Mamma C sa...

Ja när denna lilla fyrkantiga låda slutar att fungera blir man lätt lite frustrerad. För dom ska ju bara fungera när man knäpper på dom. Hoppas du hittar någon bra laptop. För jag kan inte ge dig några tips.
Kram Mamma C

Anci sa...

En höstig bukett och så fin !

Hoppas att det ordnar sig med dator !

Kram
Anci

Hajan sa...

Jag förstår att Du tycker det är tråkigt med att datan har pajat.
Fina bilder på Höstblommorna.

kram

Fia sa...

Irriterande med datorn, samma sak hände mig häromveckan o barnen lånar ju knappast ut sina datorer heller...;)
Det blir till att skaffa sig en ny, verkar det som, man vill ju inte behöva tigga o be om att få låna hela tiden...!
Ha en härlig onsdag <3
Kram fia

Elsa och Helena sa...

Alltid tråkigt när datorn inte samarbetar.

Jag har köpt en acer och den är jag helnöjd med:)

KRAM Helena

G:a Affären sa...

Oh,jag vet, man blir helt ställd och konstigt nog förvånad, det blev i alla fall jag. Kan den gå sönder också?!
Hoppas det ordnar sig och att du får goda råd.
Buketten är så vacker, själv hade jag aldrig ens vågat pröva de färgkombinationerna. Det märks att du kan det "där".

Kramar
Cia

Maliva`s verden sa...

Vakker høstbukett.....lite tegn til høstfarger her i Frankrike fortsatt, men det kommer vel snart tenker jeg;o)
Go`ukestart til deg fra meg