lördag 29 september 2012

Höstljus...






 
Ett litet blogginlägg kanske skulle vara på plats så ni ser att jag finns kvar här ;). Har fortfarande inte skaffat nån ny dator och kommer inte åt mina bildmappar ännu och kan heller inte namnmärka mina nya bilder vilket jag tycker är viktigt när man lägger ut dem på nätet. Tända ljus till frukosten på morgonen är som ett måste nu för vilken murrig och ruggig höst vi haft denna vecka den kom verkligen med raketfart man kan riktigt se hur löven ändrar färg till orange och rött dag för dag, och man känner mest för att sitta inne och kolla mysiga filmer eller nåt men jag hoppas i allafall att det blir lite fotoväder i helgen. Ha en bra lördag alla!
Some sweet candles burning at breakfasttime in the morgnings now when the fall is here for real. This weekend seems to be made for movies and feeling good so I wish you all a nice day!
 

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas att det löser sej med dator för dej.Ja denna vecka har det varit mörkt på morronen.Men det är ju så mysigt att tända ljus och mysa.Härliga bilder som alltid.Ha en härlig lördag fina du .Kramar Rita ♥

Hajan sa...

Lilla gumman vilka fina bilder
Du fixar med din Kamera.
Du är jätteduktig,med de bilder Du har med i dag,går det ju väldigt bra utan text.
tack för min lilla titt,jag gillar din blogg,så det var kul att Du skrivit lite.
kram

Karla sa...

Jag gillar dina ljusstackar, verkligen!
Ha det gott,Karla.

Fågel Blå sa...

Så otroligt vackra bilder från dej,, du är en mästare att ta fina kort!
Önskar dej en fin Helg
Kramar Kathrine

G:a Affären sa...

Skönt att du skriver det lilla ordet; ännu... Och nu förstår jag vad du menar med namnmärka bilderna, kanske det vore något att lära sig. Jag fann några av mina bilder på pinterest, konstigt tyckte jag då.
Du som har så många vackra bilder får nog se upp och det kanske är bra med källan märkt på bilden!

Önskar dig en fin helg!
Cia

Anci sa...

Dina bilder är såååå vackra ! Du är lika duktig med kameran som med blommorna !

Kram
Anci