söndag 30 september 2012

Grönröda blad...



 
Grönröda blad är så vackra tycker jag, så levande och så vackra så man behöver knappt blommor till för att de ska bli dekorativa. Jag är ju ingen mästare på trädgårdsblommor men tror att det är Vildvin i den lilla blå vasen, rätta mej gärna om jag har fel. De klättrar för fullt upp för fasaderna i vår närhet och lyser alldeles röda nu, så vackert. Den mörkt blågröna tonen på vaserna är min favorit denna hösten, vill ha mer av den här hemma.
En fin söndag önskar jag er alla!
Leaves in red-green colour are so beautiful I tink, with a few of them i a vase you dont even need flowers. The blue colour of the glassvases is my favecolour to decorate with this autumn. wish you all a nice sunday!
 
 

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Jag tror att du har rätt, visst är det vildvin. Ha en skön söndagskväll.
KLram Mamma C

Åse - Interiörguiden sa...

Vilka underbara bilder!

Så kul att du är med och tävlar!

Bohemian sa...

Katta Thank You for dropping by for a Blog Visit. Your little Bouquets are quite Lovely.

Blessings from the Arizona Desert... Dawn... The Bohemian