lördag 15 september 2012

Accessoarer...








Blir inte så mycket interiörbilder härifrån och det är ju inte så konstigt för på sommaren vill man ju mest vara ute men i dag blir det några. Lite rödrosa färg har hittat in i mitt lilla bohemiska bo, det är ju färger jag gillar och det är ju alltid roligt att byta ut färger på accessoarerna efter ett tag. Den skavda krokbrädan fyndade jag urbilligt på Indiskas sommarrea, fanns både i turkosgrön och vit med men denna var det som fick följa mig hem och den matchar ju det antika parasollet så bra. Även den blommiga asken kommer från samma ställe. Tror det börjar bli dax för nån uppdatering av den där inspirationsröran på väggen med, får se var det slutar. Nej nu ska jag inte sitta här och fundera mera jag har ju en son som fyller tonåring i dag så här ska fixas tårta, ha en bra dag!
Some interiorpix from my home with this autumns fauvorite colour of mine (i think) somewhere inbetween pink and red. Now its time to maka a cake today its my sons birthaday hes a teen now :) Have a nice day!

9 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Härliga bilder.Ja ha då blir det kalas hos dej .Hälsa sonen och gratta fyller man 13 tycker dom ju att dom är hur stora som helst!!!haha Ja våra goa barn vad vore livet utan dom ? INGENTING ♥Ha en skön lördag fina du Kramar Rita ♥

Fågel Blå sa...

Superläckra bilder från dej,, vilka härliga färger gillade färgen på hängaren,,
Jag har köpt en gammal korg som hade den färgen,
Kanske jag visar den någon dag på bloggen!
Ha en fin Hösthelg!
Kramar Kathrine

Sanne sa...

Dear Katta,

your autumndecoration is very nice and have nice day with your family on your sons birthday !!!!

All the best ,
Sanne

kråke sa...

Härliga färger och inspiration:)) ha det så bra med kalasandet!:))

Kram kråke

G:a Affären sa...

Din blogg är alltid så inspirerande, jag gillar det bohemiska liksom dina bilder.
Grattis till sonen! Hoppas det blev en härlig tårta.

Kramar och önskan om en fin dag hos er!
Cia

Hajan sa...

jag håller med de övriga,färgen
på hängaren var toppen.
Födelsedagar är alltid roligt att fira-
Jag önskar Dig en trevlig helg med kalas osv.
kram

Mamma C sa...

Ett stort grattis till tonåringen. Färgen var toppenfin på hängaren. Ha en bra och fin helg.
Kram Mamma C

New olds - Isabell sa...

Gillar dina färger hemma, levande och mysigt! Grattis till tonåringen:)
Kram Isabell

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Härligt med saker som man kan ändra efter tycke och smak:)

Kram Annica