söndag 26 augusti 2012

Spicy



Kryddigt värre. Kände jag behöver krydda upp lite här ;D Börjar med lite goda vackra indiska kryddor i små aluminiumburkar med tillhörande skedar. Kryddor är både läckra att titta på och har härliga dofter tycker jag. Efter årets kräftmiddag i går känner jag för lite mera matigt som söndagsmiddag i dag kanske det blir en härligt kryddig indisk gryta. Ha en fin söndag!
Spicy! I like not only the taste of spices I like the colurs and scent of them too and they look nice thrue the kamera too I think. Have a nice sunday!


6 kommentarer:

PERNILLA sa...

indisk gryta...oj vad man blev sugen efter de där bilderna...*ler

Kram och ha en fin sönda .

Pernilla På Piazzan

Mamma C sa...

Man kan nästan känna den goda doften från kryddorna.
Kram Mamma C

Ewa`s Galleri sa...

Mmm vilka härliga färger på kryddorna ,förstår att det luktar underbart
Ha en skön vecka

Hajan sa...

Det måste vara underbart,
dofterna är underbara när man kommer in i en sådan kryddbod.
kram

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhh så läckra färger!
Känner doften ända hit!
Kramar Kathrine

lugnet sa...

Åh, vilka härliga kryddor! Har du din egna blandning till indisk mat?! Själv älskar jag att laga mat, men indiskt behöver jag mer träning på..:) Hoppas sommaren varit toppen!
Kram//Ulrica