lördag 18 augusti 2012

Opolerat...






Jag är ju en sån som står med ena foten i stan och andra i naturen, lika viktigt för mej båda delarna. Men i naturen finner jag vila, kraft, inspiration och jag finner mej själv. Jag gillar när det inte är så tillrättalagt. Jag gillar  när det är ruffigt grått och opolerat när ålder och tid målat spår, det är vackert i mina ögon. 
Eng...
In my soul im a citygirl and a naturegirl at the same time, I need a dose of both. In the nature I find rest, energy, inspiration and I find myself. I like this grey ruff and the old where time been painting traces in the wood. I like when its not so perfect. 

9 kommentarer:

Linda sa...

Tack för kommentaren om fjärilstavlan och vårt hem. :)

Vi är precis hemkomna från en promenad i skogen och jag känner vilken energi man får av lugnet som råder där. Härligt!

Kram, kram

kråke sa...

Jag håller med dig...det operfekta är för mig perfekt!:)) underbara bilder:))

Kram på dig fina!

kråke

Christina sa...

Håller med dej! Finns inget snyggare än gammalt ådrat trä och gamla rostiga saker!/Lila-Christina

Anci sa...

Det har du rätt i.

Du har tagit en bild som är precis som en jag har tagit bara att din är i skogen och min vid stranden. Vill du se den i mitt nästa inlägg? :)

Kram
Anci

NataljaOblonskaja sa...

Är helt inne på ditt spår,
inget går upp mot naturen. Där kan man verkligen ladda batterierna igen.
Underbara bilder.

Ha det bra!
Camilla

Katarina sa...

:O) Vilka vackra bilder. Det naturliga är det vackraste.
Kul att vara tillbaka i bloggvärdeln igen. Har saknat dig.
Kram Katarina.

Hajan sa...

Det är så sant det är naturen man
saknar mest.Den jäkla rollatorn
kommer man ju inte fram med alls.
jag tyckte mycket om att vandra förr.
kram lilla vän

Blan betong och gammeldags pioner sa...

håller med visst är det som vackrast när det e lite ruffligt???
Det blir en promis i skogen i morgon efter jobbet,ha jobbat min första dag i dag så är heeelt slut hahaha ha en fin vecka kram från Maja

Hajan sa...

vilka underbsra bilder har tittat,och tittat
Du är jätte-duktig. kommer nog fler gånger och kikar