torsdag 9 augusti 2012

I köket...




Efter alla utomhusbilder nu i sommar kan det kanske vara kul med lite inomhusbilder med. När regnet faller är det skönt att pyssla på hemma med något. En ny kökslampa gjorde att hela köket kändes fel så några små förändringar behövdes. Ut med den lilla shabby chica hörnan jag alltid haft där, den finns nu i hallen och hyllan som tidigare stod i hallen finns nu i köket sen lär jag ju plocka omkring saker i den tills de funnit sin rätta plats. Vi har även fått en ny liten innevånare i familjen som var en del av anledningen till denna omflyttning av ting, lovar att presentera honom med snart. Ha en bra dag!
Some indoorpicks for you today. Some days are just not nice to stay outside even in the summer. And as I bought a new lamp to the kitchen there was just necessary with some small alterations of my stuff in there. We  also have a new little member of this family who needed his own place in the hallway and I will present him for you soon, Ill promise. Have a nice day!

7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vilka underbara bilder du visar på mycket fint.Ha en skön torsdag.Kramar Rita ♥

Mamma C sa...

Mycket fina detaljer som du visar på dina bilder.
Kram Mamma C

kråke sa...

Så härligt mysigt med lite vackra innebilder:) Lampan är super:))

Kram på dig!

kråke

iLLi sa...

Åh, vad fint det blev! precis min smak! :-)

G:a Affären sa...

Ha,ha, tänk vad en snygg lampa kan ställa till med merjobb. Man måste pröva sig framtill förändringar och det ser härligt mysigt ut hos er.
Jag tror inte du har fått någon bebis så det måste vara en - katt?
Roligt att du skrev om dina textila erfarenheter!
Kramar
Cia

Katta sa...

Ha ha du har så rätt Cia att nån bebis är det inte :) Och en katt står överst på min önskelista men tyvärr är min sambo allergisk. Kram

Maliva`s verden sa...

Elsker stilen din K!!!!!! Du er så dyktig......herlig å høre at solen er hos deg. Enjoy!!! Varm klem fra meg