tisdag 21 augusti 2012

Förbereder oss





Vi förbereder oss. På att lämna sommaren bakom och smyga in i hösten, jag gillar hösten. Sommarlovet tar slut i dag och i morgon börjar skolan och som mina barn längtar efter sina kompisar. Vi har börjat höstboa oss nu, göra lite mysigt här hemma inte bara fokus på att vara ute hela tiden. Ha en skön dag alla!
We prepares us for the fall to come. Summer ends this day I suppose since the kids starts school to morrow and the will be happy to see there friends again. Its time to make it a little bit cozy inside now when everything is´nt about spending all day outside. Have a nice day!

5 kommentarer:

NataljaOblonskaja sa...

Jo, det är allt bra skönt med hösten. Ska försöka ta mig i kragen och börja "boa" jag med.
Att börja med att kika in hos dig, ger mig inspiration i rätt riktning.
Ha det bra!
Camilla

Fågel Blå sa...

Ja du jag gillar också hösten!
Myspys i soffan med tända ljus, och sköna plädar!
Kramar Kathrine

Mamma C sa...

Har en vecka kvar av min semester, sedan blir det nog lite höstinspirerat här hemma oxå.
Kram Mamma C

hemma hos lilla mej sa...

Mina änglar börjar skolan i morron också.Ja nu längtar dom till att träffa sina kompisar.Mysigt att börja pyssla och boa in sej för hösten med massor av tända ljus plädar i soffan.Underbara bilder som alltid.Ha en skön tisdag vännen.Kramar Rita ♥

kråke sa...

Här höstboar vi oxå:)) Vackra bilder med mycket mys:))

Kram på dig!

kråke