lördag 11 augusti 2012

Augustimix och lille Tim...







Rena konfettin av blandade bilder denna soliga lördagsmorgon. Överst min söta somriga termos som lär ju fyllas med iskaffe innan den får följa med ut i dag. Den vackra Hortensian stod utanför Drottningholms slottsteater. Supersmarriga Belgiska Macaroons som fanns i söt förpackning på Coop Birkagatan!? Så efter den söta Humlan på Blå bolltistel kommer den nya famliljemedlemmen jag lovade presentera, Tim heter han och är min djurtokiga dotters lilla söta guldhamster.  Nu ska jag ut och njuta av sensommarsolen, see you!
A konfetti of mixed images I give you today. The cute guy on the last pic is my doughters new best friend a little golden hamster named Tim. Now im going out in the lovley august-sun. See you!




4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhh vilken härlig Mix!
Åhh så sööööt Tim är,,
Ha en fin helg!
Kramar kathrine

Anonym sa...

Så söt han är lilla Tim!

Inger

carinaon sa...

Vilken fin mix av bilder! Det är mysigt när barnen har små husdjur. Det är bra för dem att ta ansvar.
Önskar dig en fin vecka,
Carina

G:a Affären sa...

Du ser då det fina i allt, så imponerande!
Det värmer i hjärtat när jag hör att dottern är djurtokig, en flicka med mycket empati kan jag tro. Den guldhamstern kommer säkert att få ett bra liv, så sött han kikar fram!
Kramar
Cia