måndag 2 juli 2012

Vid Mälaren...





Sommaren har beslutsångest i år verkar det som. Var dag pendlar från regn, vind, sol, värme och sen varvet tillbaka igen, rätt så bra tycker jag då hinner man göra mycket både inne och ute. I går tog vi det första doppet i Mälaren, blev mest benen för min del.  
Livet känns rätt skönt just nu. Ha en bra dag!
This summer has this far not decided if its going to be hot or cold, windy, rainy or sun all day but I dont mind I think its great this way. Think life´s great right now. Enjoy my friends!


6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Jag längtar efter mera sol och värme .Älskar lata dagar på stranden.Underbara bilder.Ha en fin måndag.Kramar Rita ♥

Fågel Blå sa...

Åhh så fina bilder!
Ja man undrar vart sommaren är????
Men men det är rätt skönt ändå! Man slipper känna ångest över att man måste ut och bada och sola!
Vi har just nu fullt upp med rabattanläggning!
Ha en fin Vecka
Kramar Kathrine

4U2 sa...

Bra med optimism! :)

Mamma C sa...

Åhhh, jisses har ni redan badat. Måst ha varit svinkallt. Vackra bilder.
Kram Mamma C

iLLi sa...

Men vackra bilder som vanligt! :-)
kram Lina!

P.s har bytt bloggadress!

kråke sa...

Härligt att livet känns skönt, det ska det göra:)) Och jag håller med dig, det är bara benen som fått bada för min del här oxå:)))

kram på dig!

kråke