lördag 14 juli 2012

Väntan...






Sommarlördag men inget badväder i sikte, solen skiner visserligen så ute kan man ju vara i alla fall. Känns mest som en väntan denna sommar, en väntan på bättre väder, en väntan på att få bada, en väntan på att äntligen få dra iväg på semester och vara nån annanstans och tom en väntan på att slutligen komma tillbaka och fixa lite nya fräscha balkongblommor eftersom det inte är nån mening att göra det innan man åker bort för då lär ju de flesta vissna ändå. Sååå jag väntar......
Waiting.
Summersaturday but to cold for a bath in the lake, but sun is shining so its ok. Feels like this summer is a big waiting for something. Waiting for the waccation, waiting for the real warm summer, waiting for to go away. So im gonna keep on waiting.

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Här lyser inte ens solen längre. Nu är det grått och trist och regnet har intagit sin dagliga plats igen.
Kram Mamma C

G:a Affären sa...

Väntan är rätta ordet! Jag längtar efter solens värme och begär inte hetta men bara lite värme.
När jag ser dina bilder förundras jag hur duktig du är med motiven och kameran. Och jag gillar när den späda flickan är med någonstans, speciellt med hatten! Härliga bilder!
Apropå spetsarna jag fyndade, kul att du har knypplat, det är inte många som vet vilket jobb som ligger bakom även en smal liten spets.
Kramar
Cia