tisdag 31 juli 2012

Jämtland....






Tillbaka till stan igen efter en tripp till vackra Jämtland. Här har jag mina rötter och mitt ursprung och trots att jag nu har bott längre tid av mitt liv i Stockholm  så är det här ändå alltid hemma fast å andra sidan är jag ju inte borta när jag är hemma i Stockholm heller ;)
Ha en fin dag!
Been on a trip to Jämtland in north west Sweden  to the place where I come from. Even if Ive been living for a longer time of my life in Stockholm this will always be home.
have a nice day!

8 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Så otroligt vackra bilder!!
Förstår att du känner dej hemma där!
Ha det så fint
Kramar Kathrine

Fia sa...

Vilka vackert trolska bilder du bjuder på ♥
Ha en härlig dag! / Kram fia

New olds - Isabell sa...

Doftar sommar om dina bilder Katta mmmm:)) Kram

carinaon sa...

Det är vackert i Jämtland! Vi bodde på Frösön i 8,5 år och jobbade på Östersunds sjukhus. Nu åker vi dit en till två gånger per år, men tyvärr sällan på sommaren.
Carina

hemma hos lilla mej sa...

Bara så underbara bilder.Ha en fin dag.Kramar Rita ♥

Anci sa...

Fina bilder och härligt att känna sina rötter ! Jag har varit en del på Frösön eftersom min faster bodde där.

Kram
Anci

Anonym sa...

Fint!

G:a Affären sa...

Ser dina vackra bilder från ditt Jämtland. Roligt att veta varifrån du har dina rötter!
Min familj flyttade från Stockholm till Härjedalen när jag började skolan och sedan gick jag gymnasiet i Östersund.
Kramar
Cia