lördag 7 juli 2012

Gräsligt...



Måste ju inte alltid vara blommor i vasen. Går ju lika bra med lite gräs, som det här söta jag nallade lite av från en rabatt ;) Topparna liknar Timotej men stjälkarna är flergrenade mjukt och nästan lite silverskimmrande i det blekt gröna, någon som har en aning vad detta är?
Ha en skön sommarlördag alla!
Doesent always has to bee  flowers i the vase. Think cute grass like this is good enough. I dont know its name, maby you do. Today Im going to have a cool relaxed  summersaturday wish you all the best!

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så härliga bilder som alltid.Du är en mästarinna på att få till det vackra.Ha en mysig lördag vännen.Kramar Rita ♥

Mamma C sa...

Nix, har inte en aning vad det kan vara. Men det finns mycket fina grässorter att plocka.
Kram Mamma C

carinaon sa...

Det var jättegulligt med gräs i vaserna! jag vet inte vad gräset heter, men det växer sådant där jag bor också.
Kram carina

Ullis/Leva på landet sa...

Fint gräs, har inte sett något liknande förut. Tänk att det finns så många olika sorters gräs. Tittar jag på ängen kan jag se flera olika på en liten plätt.
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Ullis