söndag 17 juni 2012

Hällregn....




I dag fullkomligt vräker regnet ner här i stan, det hällregnar som bara den jag antar att hällregn betyder helvetesregn det är bara stavningen som inte stämmer till hundra ;D. Det regnade i går med på dagen men på kvällen hittade solen fram och det såg ut så här på en plats nära oss det här är sommarkänsla. Ha en bra söndag!
Today its raining like crazy! It was raining yesterday too but only in daytime, later in the evning the sun came through and the summerevning looked like this. Have a nice sunday!

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så underbara bilder.Men jag tror alla väntar på solen och värmen.Ha en fin söndag.Kramar Rita ♥

Elsa och Helena sa...

Jag njuter av dina vackra sommarbilder...men solen kunde allt visa sig lite oftare!!!

KRAM KRAM Helena

Mamma C sa...

Härliga sommarbilder, men nu är man trött på detta regnande som vi har. Nu kikar solen fram när det är kväller.
Kram Mamma C

Loella sa...

Detta regn, regn, regn....Gör mitt bästa för att få dagen att fungera bra trots avsaknaden av sol, inte lätt alla dagar...

Kram på dig!
Loellan

Loella sa...

Detta regn, regn, regn....Gör mitt bästa för att få dagen att fungera bra trots avsaknaden av sol, inte lätt alla dagar...

Kram på dig!
Loellan

Fågel Blå sa...

Hej Katta!
Här vräker det ner också,, hela tiden nästan och kallt är det.
Så vackra bilder vilken fin stämning i bilderna.
Önskar dej en fin Midsommarvecka
Kramar Kathrine