lördag 12 maj 2012

Junkstyle...




På mitt nattduksbord står en av mina favoritböcker redo att ge inspiration en sån här regnig lördag, Junkstyle av Melanie Molesworth med foto av Tom Leighton. Boken har väl ca tio år på nacken men är fortfarande en höjdare för att få inspiration på våren. I dag regnar det som sagt och en fördel med det är ju att luften är så mycket bättre vilket jag tror alla pollenallergiker är glada över. Ha en bra lördag alla!
On the table beside my bed I keep one of my fauvoritebooks for interior inspiration Junkstyle by Melanie Molesworth with photos by Tom Leighton. Its old now, maby ten years or so but still one of my faves and great inspiration on a rainy day like this. Have a nice day all!

6 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Love it! Oh den boken der ønsker jeg meg også;o) Ha en fin ettermiddag! Klem fra meg

Mamma C sa...

Spelar ingen roll hur gamla böckerna är. Bara inehållet är bra. Här har det börjat att sprick upp nu. Så vi får hoppas på en toppensöndag.
Kram Mamma C

Fågel Blå sa...

Åhh denna boken verkar så fin!
Önskar dej en fin lördagkväll
Kramar Kathrine

Tre Tanter sa...

Tack för boktipset och ha en fin söndag i solen.
Kram 3 Tanter.

Anci sa...

Sådana böcker gillar jag ! Jag tror att jag har tänkt köpa den, men det har inte blivit av. Ska kanske tänka om...

Kram
Anci

Ps. Du visar boken på ett bra sätt.

Christina sa...

Härligt med böcker som man kan titta i då och då! Och fortfarande är aktuella efter några år! Visst blev det en härligt solig söndag!/Lila-Christina