måndag 7 maj 2012

Fransigt och tofsigt...






Lite somriga textilier fransiga i kanten och tofsar i ljusa färger. Tycker det enklaste att få in sommar/vårkänsla hemma är att byta textilier. Älskar tygväskor och det hänger alltid väskor framme här, dessa får mej att tänka på sommar och resor. De små fransiga rullarna med tygremsor lindar jag in mina trägalgar med för att tunikor och sånt med vidare halsringning ska hänga kvar på galgen och inte hasa av, ett tips jag varmt rekommenderar.
 Ha en bra ny vecka!
Some textiles with summerfeeling is the easiest way to decorate the home for the right springfeeling. I love bags in textile and always have some bags hanging in my room for decoration and to keep stuff in. This bags makes my think og summer and travelling. The small rolls of ragged of fabric stripes I use to dress the hangers so the clotes dont fall of them. Have a nice new week!

4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Så vackert!
Hoppas din helg vart fin!
Önskar dej en fin vecka
Kramar Kathrine

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vad mycket fint du visar.Ha en bra start på veckan Kram Rita ♥

kråke sa...

smart det där med tygremsorna:)) Härligt med somriga textilier:))

Kram på dig!

kråke

G:a Affären sa...

Vilken bra idé! Min farmor hade virkade galgar (du förstår hur jag menar) men de börjar bli utslitna så detta med trasor är både praktiskt och vackert.
Fina bilder.
/Cia