måndag 2 april 2012





Lite påsk, lite vår, lite ljus och värme ja lite av varje helt enkelt startar jag denna veckan med. Var på Äntligen hemma mässan i helgen där jag köpte ett svart verktygsbälte till mina floristverktyg, det kan ju inte betyda annat än att man är florist med svart bälte eller hur ;D Egentligen är detta ett trädgårdsbälte men jag gillar det bättre än de vanliga floristbältena för att jag får plats med mer saker i det.
Ha en bra måndag alla!

Pics in a mix with flowers, fethers, lights and different stuff.
Have a nice start of this week everybody!

4 kommentarer:

kråke sa...

Vilka fina bilder du tar!:)) Ha en mysig påskvecka:))

kram kråke

Viola sa...

Underbara bilder som alltid hos dig, så du har svart bälte nu då :) ha en skön kväll, kram

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej! Och hade oxå velat åka på mässan! Hrm lite för långt från Öland denna gång......härligt med svart bälte..dina arrangemang är verkligen av världsklass! Kram från Maja

majjaochingetannat@hotmail.com sa...

Hej!
Jag undrar vilket företag som sålde bältet? Superfint!