söndag 22 april 2012

Hänförd...










En hel vecka har gått (och lite till) sen jag var på mässan men satt och kikade igenom bilderna från den och känner mej fortfarande totalt hänförd av Zetas monter! Jag älskar detta svarta eller mörkgrå med en liten touch av rost och rufft trä och rotting med gröna sköna växter till. Tycker det mörka känns vilsamt och meditativt.
Ha en fin söndag!
English!
Still a week after the garden fair I still cant let go of Zetas exhibition stand. Black or dark gray with a little touch of rust, ruff wood and green plants. I love the dark colours, it brings me calm, peace and harmony.
Have a nice Sunday!

11 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Så läckert härliga inspirerande bilder!
Önskar dej en fin Söndag!
Kramar Kathrine

Sanne sa...

Dear Katta,

these picture are really beutiful, all the things I would like to have ...did you buy a lot :))) ?
This would bei my probleme...

Have a nice sunday,

SAnne

Hagagården sa...

Håller med ,man blir tagen av allt det vackra,helt underbart!!!!!!!!!!!
Kram
Ninni

G:a Affären sa...

Monter med fingertoppskänsla! Mycket inspirerande bilder!
Kramar,
/Cia

G:a Affären sa...

Monter med fingertoppskänsla! Mycket inspirerande bilder!
Kramar,
/Cia

pernillas ateljé sa...

Jag önskar att jag kunde använda grå krukor, men vårt balkongskydd är i exakt samma färg, så då vill jag gärna ha lite kontrastfärger. Snart dags att fixa lite växter till balkongen, passar lite bättre i år när vi glasat in den. Då kan vi odla, tjoho !!

Kram !

Anci sa...

Ja, det är fint.

Åh, vad kul att du tecknar ! Snälla, kan du inte visa ??
Jag älskar att teckna, men har inte så ofta tid till det. Jag kommer nog att visa på bloggen om jag blir nöjd :)

Kram
Anci

Anci sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vita Hemligheter sa...

Oj så mycket fint:)
Önskar en fortsatt fin söndag!
Kram Emma

4U2 sa...

Alltid trevligt att minnas det positiva man upplevt och har man bilder är det bara att drömma och njuta! :)

PERNILLA sa...

Kan tänka mig att det var fint.....bilderna ser väldigt inspirerande ut .....Hoppas att jag kan besöka mässan nästa år ...alltid kul att se lite nytt.

Kram Pernilla på Piazzan