tisdag 27 mars 2012

Inspirationsvägg...





En inspirationsvägg hos mej består just nu av ljust blekturkosa nyanser med en liten touch av puderrosa och grått. Här inne ska målas så innan dess kan man leka med väggen på det här sättet, en massa inspirerande bilder, kort och prylar i de färger som tilltalar mej mest just nu. Ha en bra dag!


An inspirationwall with the colours I like most right now Pale turkos, gray and soft pink stuff and pictures to get in mood from before the wall gets new colour or wallpaper. Have a nice day!

9 kommentarer:

Viola sa...

SÅ läckert och färgerna gillar jag oxå...har snöat in på puderrosa..men hos mig blir det ändå mest murriga färger..sådan är jag :) ha en fin dag, kram

Pysselpalatset sa...

Blekrosa... ummm me like... härliga bilder... som alltid. kram Jeanette

Fågel Blå sa...

Så läckert helt underbar inspirationsvägg!
I like it so mutch!
Ha en fin Dag
Kramar Kathrine

New olds by IsJa - Isabell sa...

Vad roligt med en sån vacker vägg!! Ursnygga färger, Katta.
Ha en fin dag.
Kram

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vilken härligt inspirationsvägg. Gillar blandningen av bilder, små detaljer och vackra ramar. Blir ett spännande konstverk.

Hoppas du har haft en fin tisdag!

Mamma C sa...

Hur fint som helst. Puderrosa är en söt färg.
Kram Mamma C

Ninni sa...

Vad härligt det ser ut! Jag vill också ha en inspirationsvägg! Du har en så fin blogg med underbara bilder, jag har just "hittat" den och glad är jag för det:)
Ha en bra dag!
Kram/ Ninni

Cc sa...

Vad smart med insp. Vägg. Superfina färger. Här är det trögt med bloggandet, insp och nått jag skäms för seg på att svara, jag läser dock allt hos dig. Kram

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhhh Vilken vägg.. vill ha, kan du komma och fixa hos mig hihhi ;)
Snart är det torsdag - Du och jag på stan :)
Kraaaam Linda