lördag 17 mars 2012

Gray day...









Dimmigt och grått i dag därav smittas jag att visa dimmgt grå bilder ur vardagen med. Tuben på sned med vacker ask till är en superhyvens fransk handcreme som jag köpte på mässan förra helgen sånt är ju väldigt viktigt om man håller på med blommor och trädgård, man ska vara rädd om sina händer. De svarta lätta fjädrarna sitter på en vacker hårklämma, armringen under dem är samisk. Den skira gröna krukväxten är en Sophora uttals Soffora. De bleka "tassarna" är från någon som varit hemma sjuk i veckan :)

Ha en bra lördag alla!


Today its a gray and misty day outside so here are som ordinary-day-pics on that theme. A tube with nice good french handcreme that I found on the gardenfair last weekend, my hands looves it! Some black feathers from a hairdecoration held up by a sami armring. A fresh Sophora in a vase and som kidsfeets :) Have a great weekend!

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Här är det grått och trist ute idag oxå. Men har varit ute på en långrunda med prinsessan nu. Så nu sitter jag här och tar min frukost vid datorn innan jag ska iväg igen.
Kram Mamma C

NataljaOblonskaja sa...

Härlig färg, det där gråa,faktiskt,
åtminstone inomhus, :) Konstigt är den inte alls lika rolig utomhus...
Jo, man får ju sitta inne med gott samvete, alltid något.

Gillar den där fjädersaken skarpt.

Ha det bra!
Camilla

G:a Affären sa...

Du är så himla duktig på att sätta ihop fotocollage med färgtema!
Jag hade missat några inlägg och blev så glad att få se lite från mässan. Själv blev jag sjuk, det jag hört är mest besvikelser men jag tycker dina foton visar att jag verkligen har missat något. Handsalvan har jag också, har avverkat två tuber redan, till sista klicken.
Önskar dig en fin helg,
/Cia

Chubby Chieque sa...

A dreary day however, it is a great way to an end the hectic week, isn't it?

Sun is shining now and it is absolutely relaxing.

BTW, Katta,
Hur har du fått dem fåfågeln fäder? Jag har letat efter ett tag nu och jag skulle vilja 2-3 st. Hör av dig.

Kramisar,
/C

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej! Grått är vackert tycker jag....ha precis i dag varit och hämtat grå färg till vår sons Willes rum...ska måla om ett stort ekskåp....spännande med handkrämen den kan jag behöva...kramen från Maja

annashusidingtuna sa...

Hej!
Men oj vad inlägg jag har missat...
Du kan ju konsten att få även en grå dag att se mysig ut.
Kram Anna