torsdag 16 februari 2012

Latent passion...







Så kom kylan tillbaka igen, man kan ju undra varför :) Så idag bjuder jag på lite inomhusbilder med lite vårkänsla i för här inne förbereder jag våren. Korgen har hängt med mej sen jag var tonåring och hade en stor passion för allt i korg och rotting. Den passionen ligger kvar i mej än men ligger latent i perioder och blommar ut ibland som just nu.Ha en bra dag alla!


Still cold outside here in town, so I´ll try to get a little feeling of spring here in my home instaed. Have a nice dey everyone!

4 kommentarer:

Country Hill sa...

Som alltid ljuvliga bilder och visst längtar man efter våren och inte den här kylan och snön får räcka nu tycker jag. Idag är det min tur att gå på mässa ja lite jobb blir det förstås också men så kul.
Ha en fin dag!
Kram Lena

Sanne sa...

Dear Katta,

love the silver jewelery !!!!

Have a nice day, here it´s not that cold , but rainy...

Sanne

Mamma C sa...

Härliga bilder att kolla in, för nu är det blaha, blaha ute igen. Sådan där korg har jag fast i en mindre variant.
Kram Mamma C

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Härligt med sådant som blommar tycker jag - både blommor och passioner. :-)

Önskar dig en fin helg!