lördag 25 februari 2012

Dax att vakna lilla videung...









Sov du lilla videung än så e de vinter.... Nej det där gammla får vi glömma för nu är det dax att vakna lilla videung för nu vill vi ha vår :) De små kissarna är ju så underbart söta och mjuka man nästan tror de ska öppna ögonen och gäspa lite lojt där de ligger och vilar sig i den lilla skålen. Det vicklade hjärtat innehåller numera Vide och Vaxblommor. Den gamla skänken under hjärtat håller som synes på att skrapas från färg den ska få en annan och bättre färg så småningom. Ha en skön lördag alla!


I love the cutenes of catkins. Looks like they are laying there sleeping like babys and soon will open there eys and yawn now when spring is coming to town. The heart is filled with catkin and waxflowers. Have a nice saturday all of you!

8 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Katta!
Så fint dom små videna ligger där i skålen!!!
Underbara bilder!
Ha det så fint oi helgen
Kramar Kathrine

Biljana sa...

I love it, so beautiful:-)

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla vackra och underbara bilder.Ha en härlig lördag.Kram Rita ♥

Skogslyckan sa...

Åh jag älskade din skänk md sin patina...underbar! Och det fina hjärtat och de små videkissarna, ett vackert inlägg som andas lite vår. Tack snälla för dina fina ord om min dukning, om du visste vad jag tycker det är kul att fixa med dem.
Ha en fortsatt fin helg!
Kram Pia

kathrin sa...

how lovely, always it makes me happy to see your blog ! have a great time, big hugh Kathrin

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Ljuvligt med videkissar!

Kram Annica

PERNILLA sa...

åh vilken fin blogg du har ..lägger mig till som föjare direkt .....Kram från Göteborg och mig.

Anci sa...

Så fint ! Jag tycker att de är så söta i skålen. Bra fotat !!

Kram
Anci