fredag 24 februari 2012

Blåaste blå....





I går var himlen båaste blå och våren var här och hälsade på, vi får hoppas att den kommer tillbaka snart igen kanske redan i dag. Så har vi hunnit få en ny liten prinsessa i landet men vad ska prinsessan heta? kanske jungru Margareta, nej lilla Maggan är väl inget för en prinsessa heller! Vad tycker du? Josefina, Katarina, Ulrika, Berta, Hulda eller vad. Ha en bra fredag alla!


Spring came for a visit yesterday and the sky was bright blue, hope it will be back soon maby today again. Today we are waiting for to here the name of Swedens new little prinsess I wonder what it will be.Have a nice friday!

11 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Hej!
Här skiner solen från en riktigt klarblå himmel!!! Himmel vad skönt, ljuset är tillbaka!!
Alla färger blir så mycket mer härliga i detta ljus, så även dina härliga bilder.
Kram Anna

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Blått är ju en riktig favorit!

Kram och ha en härlig helg
Annica

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Blått är ju en riktig favorit!

Kram och ha en härlig helg
Annica

Anci sa...

Katarina skulle väl vara bra, det heter ju nästan jag med :)

Kram
Anci

Sanne sa...

Dear Katta,

we saw a first pictures of the parents and the baby yesterday...sooo proud & sweet...I want to know the name, too... You little blue is really nice !!!

Have a great weekend,
Sanne

Elisa Day sa...

Vackra blå färger. Hon kan väl heta Lilla Blå ;) Kram

Fågel Blå sa...

Hejsan!
Så vackert njuter alltid av dina fina bilder!

Ha en underbar Helg
Kramar Kathrine

Karla sa...

Hej! är det blå som är vårens trend-färg?
Fin lyckta du har...Den lilla prinsessa tycker jag ska heta...ESTELLA...
;o)
Inte så tokigt, eller hur... undrar om det hade varit en liten prins istället...skulle han få STELLAN som namn då?
Kram,Karla.

Katta sa...

Ha ha Karla, det var ju tur att det inte blev en prins som fick heta Stellan :D Prinsessan Estelle däremot är ju underbart! Kram

Mamma C sa...

Ja, nu blev det ju Estelle. Känner ingen som heter det, men tycker det är rätt fint. Så blev hon hertiginna där jag bor oxå.
Ha en fin helg.
Kram mamma C

Chubby N Chieque sa...

Åh... vad fin du har hemma. Jag blev förälskad i blå/turqouise färger. Blanda i svart/orange? Himmeln.

Happy w/end...
/chie