söndag 26 februari 2012

Ambivalent...



Tänk om höger var vänster och vänster var höger, skulle det bli lättare att välja då? Samma bilder i par fast på olika sidor om varandra kan i bland vara svårt att bestämma vilken som ska vara vart, ibland har bilden en given plats och andra gånger spelar det helt enkelt inte någon som helst roll så här kommer båda versonerna av detta lilla Tulpancollage. I dag står här annars fix av barnrum på agendan och sen måste jag förståss ut och låta solen smeka mitt ansikte en stund. Ha det gott!


What if left was right and right was left, would it be easyer to make choises then? Well with this Tulippics it doesnt really matter. Have a nice sunday!

3 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Men du är så bra på att få till det!
Kramar Kathrine

annashusidingtuna sa...

Hej!
Ja oj vad svårt! Det är fint på båda sätten tycker jag!!!

Appropå frökrukor, du behöver bara en tom toarulle och det kanske dottern kan avvara den stund du behöver den medan du gör krukorna?
Kraaaam Anna

Karla sa...

Hej!
Nu har jag funderat i några veckor hur jag skulle göra en liknande hjärta som din...fast lite annorlunda så att man inte " kopierar" dig alldeles för väl...är det ok med dig?
Din är fortfarande den finaste hjärta jag har sett i hela mitt liv! Det verkar så praktiskt också att kunna variera med olika blomsorter i/på det.
Hälsningar,Karla.