onsdag 15 februari 2012

Alla lekfulla människors dag....

Lite barnsligheter i vardagen kan ju vara bra ibland för jag har ju hört att man blir yngre då ;) Och det kan ju behövas så fort som tiden springer i väg. Jag är alltid lika förvånad när det börjar närma sig slutet av veckan hur fort det går. Om det var alla hjärtans dag i går tycker jag vi inför lekfullhetens dag i dag, kanske blir vardagen lite roligare då.

Yesterday it was the day of love and hearts everywhere Ive desided that today it will be the day of playfulness, lets get happy!

4 kommentarer:

Anci sa...

Det är ett bra förslag eller ska vi t o m ha en sådan dag varje vecka ? :D

Kram
Anci

Tre Tanter sa...

Låter som ett väldigt bra förslag, ha en lekfull dag :) kram från oss 3

Fågel Blå sa...

Klart man måste få skojsa till det,,,skojsiga bilder från dej!
Ha en underbar Dag
Här vräker snö ner! och det är 4 minus!
Så nu får jag ut och pulsa i snö när jag skall gå ut och gå!
Kram Kathrine

Mamma C sa...

Låter som en toppenidé.
Kram Mamma C