lördag 21 januari 2012

Vinterblomma...



Idag har vi en kall och frostig dag här hos oss men jag gillar ju frost som ni säkert vet, tycker frost är vacker och den väcker fantasin till liv. Kan inte direkt påstå att jag gillar Januari och Februari så det är bara till att försöka hitta nåt man gillar med de månaderna, så jag gillar frost! Ha en skön vinterlördag allihopa!


Frosty winterdays are here, I cant exactly say that I like January and February so its necessary to like somthing with it. Frost is beautiful and makes the imagination think of new ideas. Have a nice Saturday!

6 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Vilka underbara bilder
Headern är superfin
Här har vi också en frostig och kall dag
Ha en skön lördag
ps,har en utlottning hos mig

New olds by IsJa - Isabell sa...

Vilken underbart vacker bild du visar högst upp. Jag håller med dig om favoritmånader eller inte. Har dock klarat mig bättre denna vinter än föregående vintrar.
Ha det fint och mys!
Kram

Country Hill sa...

Åh Katta Kära vän tack snälla för din kommentar.
Jag måste börja med att berätta att för ett tag sen var en kund inne i butiken som vet att jag bloggar och berättade att en av hennes favoritbloggar är Rost och Rosor och eftersom hon inte bloggar själv än så sa hon att jag måste skriva och tala om att hon älskar dina underbara bilder helt underbara jag njuter av dom, och jag kan ju inte annat än hålla med.
Hoppas allt är bra och att du är kry nu.
Ha en fin kväll!
Kramar Lena

Tant Otteskrufv sa...

Tack för härliga bilder! Jag hittade hit via Malevik och kommer att titta in igen.

Mamma C sa...

Var frost här oxå när man vaknade upp. Som sedan övergick i lite flingor som dalade framåt kvällningen. Jättefina bilder.
Kram mamma C

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej! Blir alltid lika glad och inspirerad när jag besöker din blogg vilka härliga bilder kram från Maja