torsdag 19 januari 2012

Vårlängtan...





Med lite vårliga färger försöker jag starta min inspiration så här i slutet av veckan. Har börjat hämtat mej efter en elak maginfluensa som gjort mej totalt däckad och längtar nu efter förnyelse och vår. Sugen att gå på Formex för att finna ny inspiration men jag tror inte mina ben bär för ett besök där så jag får väl nöja mej med bilder andra bloggare lägger ut i stället. Ska försöka ta en match med snabeldraken innan helgen kommer så har jag åtminstonde gjort nåt. Ha det gott!


Trying to get some inspiraton from these springcolours after a week with flue. Hope this weekend will be a good one :)

5 kommentarer:

Angel.Pearls sa...

Härligt vårlikt hos dig!
Eva

Elisa Day sa...

Härliga vårfärger. Anteckningsboken är som ett smycke. Hoppas du mår bättre nu. Kram

Fågel Blå sa...

Hello Katta!
Love your header!!!!
So nice!!!
Hoppas du får en fin Helg
Kramar Kathrine

Mamma C sa...

Det var riktig vårkänsla i dina bilder med härliga pastellfärger. Skönt att du är på bättringsvägen. För det är skit att vara sjuk.
Kram Mamma C

Anci sa...

Du har alltid så härliga färger i dina bilder. Mycket bra färgsinne ?

Hoppas att du är frisk snart !!

Kram
Anci