måndag 23 januari 2012

Våren 2012...













Något som betyder mycket för mej i livet är färger och hur man kombinerar dem, en av de största inspirationskällorna till det är det har i många många år varit det Danska klädesmärket NOA NOA. Jag bara älskar deras nyanser på varje färg de har i sina kollektioner och hur de nästan respektlöst mixar dem. Och så deras underbara inspirationsbilder som kommer varje säsong i deras inspirationskataloger. Här kommer några bilder från våren 2012 kollektion att inspireras av, bilderna har jag lånat här http://www.noanoa.dk/ Ha det bäst!


To day I´ve borrowed images from one big sorce of inspiration for me, I just love the colours they use and the way the mix them up. To see moore klick here http://www.noanoa.dk/

10 kommentarer:

Angel.Pearls sa...

Åh, så läckert!
Ha en fin vecka!
Eva

hemma hos lilla mej sa...

WOW så mycket läckert.Ha en fin vecka och en skön måndag.Kramar Rita ♥

Fågel Blå sa...

Så vackert!!!!
Ha en fin nVecka
Kramar Kathrine

Tre Tanter sa...

Är oxå ett stort fan utav Noa Noa, underbara bilder som väcker vårlängtan, särskilt idag när vi fått massor utav snö, ha en fin dag, kram från oss 3

4U2 sa...

Riktigt fina bilder!

Country Hill sa...

Såå... underbara bilder visst har Noa Noa mycket fint.
Ha en fin vecka!
Kram Lena

mylovelygrandma sa...

Så roligt att höra :) jobbar för noa noa och jag kan ju inte annat än att hålla med!

Katarina 39 år sa...

:O) Vad du har hunnit blogga sen sist. Vackra tulpaner och fina kläder. Kram Kram Katarina.

Mamma C sa...

Ja, där fanns det mycket fint.
Kram mamma C

pernillas ateljé sa...

Vilka härliga bilder ! :)
Som svar på din fråga förut, det är en liten inredningsfirma, jag vet inte så mycket om dem. Men jag känner väl mest att de försöker ”få” så mycket saker som möjligt och menar egentligen att jag kan få ”gratis reklam”. Men det är jag inte speciellt intresserad av …

Kram !