onsdag 25 januari 2012

Sköna bönor...



God morgon alla sköna bönor! Hur har ni det därute i vinterlandet? Känns ju i allafall ljust och vackert med snön som kommit men ärligt så för min del talat hade den hellre fått komma på jullovet än nu, längtar bort till sand och strand och doftande rosor. Den blonda indiska prinsessan är min egen, snäckskalet från caribien och kudden en återvunnen skatt.Ha en bra onsdag allihopa!


Hope youre having a great time out there werever you are, winter or summer. Here its wery much winter. The blond indian prinsess is my own, the shell from the caribbean and the cushion are an antik jewl. Have a nice wednesday all!

8 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Katta!!!!
Så fina collage bilder från dej!!!!
Jag blir glad av dessa bilder!
Och kudden, I love it!!!!!
Ler!
Ha en fin dag
Kramar Kathrine

hemma hos lilla mej sa...

Bara så underbara collage bilder.Ha en fin dag.Kramar Rita ♥

Mamma C sa...

Håller med dig om snön, det hade inget gjort om den uteblev. Kanske lite då på sportlovet åt barnen.
Kram Mamma C

Angel.Pearls sa...

Vackert!

strömmas sida sa...

Godmorgon..En hälsning från ett kallt och blåsigt Östersund..brrrrrrrrrr.
Nu längtar jag våren och sommaren, grönskande gräsmattor att borra ner tårna i..syren och hägg som en frisk vårvind genom öppna fönster..
Drömma kan man ju :-).

Nu ska jag läsa ikapp hos dig.

kram

Viola sa...

Ser att du oxå har en vacker petit point kudde, så fit och samstämt collage önskar skön helg, KRAM

Anci sa...

Sköna bönor och sköna bilder !

Ha en skön helg

Kramar
Anci

Tre Tanter sa...

Så vacker romantisk kudde och fint collage.

kram 3 tanter