lördag 7 januari 2012

Icing sugar...





Krispiga vinterdagar nu, ingen djupsnö att snacka om direkt bara nåt som liknar pudrat florsocker på marken vilket räcker för att jag ska vara nöjd :) och bara några få minus är ju perfekt tycker jag. Älskar att promenera i detta klimat och sen komma hem för att dricka nåt varmt och se på film eller pyssla med nåt mysigt. Ha en bra Lördag alla!


Crispy winterdays are here and I enjoy it much, no snow just something that reminds of ising sugar on the ground that enough to make me happy. I love to take a walk outside now and then come inside and drink something warm and and have a cosy time. Have a nice saturday!

5 kommentarer:

Sanne sa...

Hej dear Katta,

you have alittle bit of winter , here it`s "warm " and rainy...
But we try to have a cosy time inside, too...

Have a nice weekend all the best,
Sanne

Mamma C sa...

Idag har varit en sådan där toppendag tycker jag. Lagom kallt solen skiner och bara lite vitt.
Kram mamma C

Olga sa...

It is really great you had at least some snow, I haven't seen snow here at all and here in London it is not really welcome as people here can't really cope even with a little of snow. Thank you for the wonderful pictures as usual, Katta, have a great weekend!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Själv föredrar jag en ljuvt krispig vårdag med en kopp varm oboy i en skogsbacke:)

Härliga bilder!

Kram Annica

Anci sa...

Så ska en mysig vinterdag vara ! Idag var det riktigt kallt och då var det -7 :O

Kram
Anci